Zespół Szkolno-Przedszkolny w Sikorzu

Filtr
  • Warszawa 2014

Wyjazd po Światełko Betlejemskie do Warszawy

Dnia 19 grudnia wieczorem  pojechaliśmy autobusem do Płocka. Nocowaliśmy w „Szufladzie”, gdzie złożyliśmy sobie życzenia świąteczne i podzieliliśmy się opłatkiem. Wczesnym rankiem poszliśmy na dworzec i pociągiem pojechaliśmy do Warszawy. Zwiedzaliśmy stolicę a następnie poszliśmy na Stadiom Narodowy. Zjeżdżaliśmy w pontonach na zjeżdżalni, ślizgaliśmy się na łyżwach. Potem poszliśmy do Centrum Nauki Kopernik i do Planetarium. Oglądaliśmy pomnik Małego Powstańca oraz widzieliśmy iluminacje świetlne na Starym Mieście. Późnym wieczorem wróciliśmy do Sikorza bardzo zmęczeni, ale zadowoleni z udanego wyjazdu.

Patrycja Trojanowska

• Kolędnicy 2014

KOLĘDNICY MISYJNI 2015

5 stycznia 2015 roku KOLĘDNICY MISYJNI pod patronatem Papieskiego Dzieła Misyjnego Dzieci wyruszyli do rodzin w swojej parafii, by głosić Dobrą Nowinę i nieść pomoc dzieciom w Indiach.

Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies, umieszcza je w pamięci Twojego urządzenia.