Zespół Szkolno-Przedszkolny w Sikorzu

ePuap:/zspsikorz/domyslna
e-doreczenia: ADE:AE:PL-50896-69595-CJGFF-16

Wyjazd po Światełko Betlejemskie do Warszawy

Dnia 19 grudnia wieczorem  pojechaliśmy autobusem do Płocka. Nocowaliśmy w „Szufladzie”, gdzie złożyliśmy sobie życzenia świąteczne i podzieliliśmy się opłatkiem. Wczesnym rankiem poszliśmy na dworzec i pociągiem pojechaliśmy do Warszawy. Zwiedzaliśmy stolicę a następnie poszliśmy na Stadiom Narodowy. Zjeżdżaliśmy w pontonach na zjeżdżalni, ślizgaliśmy się na łyżwach. Potem poszliśmy do Centrum Nauki Kopernik i do Planetarium. Oglądaliśmy pomnik Małego Powstańca oraz widzieliśmy iluminacje świetlne na Starym Mieście. Późnym wieczorem wróciliśmy do Sikorza bardzo zmęczeni, ale zadowoleni z udanego wyjazdu.

Patrycja Trojanowska

Nasza zbiórka zaczęła się w piątek 19.12.2014 r. zebraliśmy się o godz. 19:25 przed szkołą w Sikorzu . Jechaliśmy do Płocka autobusem linii 17 . W Płocku poszliśmy do świetlicy "Szuflada" tam też nocowaliśmy . Rano wstaliśmy o godz. 3:45 aby się spakować i wyjść na pociąg który odjeżdżał do warszawy o godz. 5:00 . Pociągiem jechaliśmy ok. 3 godzin . Po przyjeździe do Warszawy poszliśmy na stadion Narodowy zjeżdżaliśmy tam z górki i jeździliśmy też na łyżwach nie wszyscy potrafili jeździć ale każdy jakoś dawał radę . Po zabawie na stadionie poszliśmy do Muzeum Powstania Warszawskiego tam dowiedzieliśmy się jak żyli Polacy w czasie okupacji. Gdy skończyliśmy wizytę w Muzeum podążyliśmy do Zamku Królewskiego gdzie tam oglądaliśmy przedmioty i sale w których żyli królowie . Podczas tego zwiedzania wszyscy zgłodnieli i pojechaliśmy tramwajem do KFC . Gdy już wszyscy się najedli wyruszyliśmy żeby odebrać światełko betlejemskie . Po odebraniu światełka mieliśmy jeszcze trochę czasu do odjazdu autobusu więc udaliśmy się do galerii "Złote Tarasy" . Gdy nadeszła pora poszliśmy na autobus który miał nas zawieźć do Płocka . Z Płocka mieliśmy autobus który jedzie do Sikorza , po powrocie do Sikorza wszyscy się rozeszli , a na drugi dzień część z nas udzieliła się w Mszy świętej gdzie zostało przekazywane światełko betlejemskie.

Damian Kęsicki

Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies, umieszcza je w pamięci Twojego urządzenia.