Zespół Szkolno-Przedszkolny w Sikorzu

e-doreczenia: ADE:AE:PL-50896-69595-CJGFF-16

Rajd rowerowy do Warszawy

Dzień pierwszy

W dniu 24 czerwca o godz. 6:30 spotkaliśmy sie w składzie 7 osób i wyruszyliśmy do okolic Wyszogrodu. Po drodze spotkały nas bardzo ciekawe przygody np. dh Wiola miała bliskie spotkania z: piaskiem, błotem i asfaltem co skończyło sie drobnymi ranami. Po ciężkiej, męczącej i długiej drodze dojechaliśmy do naszego miejsca noclegowego. Po ekscytującej grze w gorącego ziemniaka pożegnaliśmy druhnę Martę.

Dzień drugi

Wstaliśmy o godz. 8:00, po czym zjedliśmy przepyszne śniadanie przygotowane przez druszka Mariuszka. Następnie wyruszyliśmy w drogę. Na drodze czekało na nas wiele przeszkód takich jak piasek, ostre krzewy i komary. Gdy dojechaliśmy do miejsca gdzie czekał na nas dh Mariusz doszliśmy do wniosku ze dziewczynki nie czują sie na silach by dalej jechać rowerem wiec postanowiliśmy że pojadą samochodem z dh Mariuszem do Lasek, gdzie czekały i na chłopców, którzy dzielnie dobrnęli do końca trasy tego dnia. Po dojechaniu do miejsca docelowego przez naszych chłopców dziewczyny odgrzały obiad i ze smakiem go zjedliśmy. Gdy odpoczęliśmy, wyruszyliśmy aby zwiedzić teren ośrodka dla niewidomych, w którym mieliśmy zapewniony nocleg.

Dzień trzeci

W tym dniu bez przeszkód dojechaliśmy do Warszawy, gdzie zwiedzaliśmy miejsca związane z powstaniem Warszawskim: cmentarz na Powązkach (grób Alka, Zośki i Rudego oraz autora książki „Kamienie na Szaniec”), park Powstańców Warszawy na Woli, budynek PASTy, Pomnik Powstania Warszawskiego, widzieliśmy fragmenty kolumny Zygmunta III Wazy zniszczoną w czasie powstania. Po dojechaniu na dworzec poszliśmy do MC i najedzeni pożegnaliśmy dh Mariusza, po czym poszliśmy na pociąg i bezpiecznie udaliśmy sie do Płocka skąd odebrali nas nasi rodzice.

Karolina Matlega, Patrycja Trojanowska, Amelia Żuchlińska

Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies, umieszcza je w pamięci Twojego urządzenia.